14 Feb 2011

FZS JAMU WANE-TA



JAMU WANE-TA (RM31.00 WM & RM35.00 EM)
60 KAPSUL


* Menganjalkan payudara & punggung / membaiki pertumbuhan rambut & tumit yg merekah / mehilangkan bau badan

* Mengetatkan & mengecutkan rahim (bg wanita yg bersalin & keguguran)/menegangkan kulit wjh n gebu / mengurangkan mslh jerawat & jeragat pd kulit

* Mengetatkan & menguatkan otot faraj / membantu mengurangkan mood swing akibat kekurangan estrogen

* Merawat jangkitan kuman & bektiria di faraj / menambahkan kesegaran, tng & meningkatkan kadar libido(ketahanan) /anti penuaan/ Meningkatkan tahap tenaga batin kpd wanita yg berumur / Melambatkan proses menopose


      JAMU D'SLIM (RM42.90) 100kapsul lelaki& perempuan

      * Menurunkan brt bdn,mengempiskan perut,menyingkirkan lmk di lengan,peha,perut melalui sistem perpeluhan.mengawal selera mkn/mengatasi msalah sembelit
        ********************************************************

        (TESTIMONI JAMU WANE-TA)

        IDA MUSTAFFA , BESUT TERENGGANU
        HP: 012-9387713

        Saya telah mencuba berbagai produk utk mendapatkan zuriat tetapi tdk berhasil setelah menggunakan FZ'S HERBS JAMU WANE-TA DL MASA 2 bulan dgn izin ALLAH S.W.T saya di sahka hamil.
        *******************************************************************
        (TESTIMONI JAMU WANE-TA)

        ZAKIAH OMAR
        HP: 013-9681494

        Suami memuji hubungan intim makin hebat.
        ******************************************************
        (TESTIMONI JAMU WANE-TA)

        SUZI ALIZA MAT APANDI
        HP: 013-9982427

        Suami memuji hubungan intim makin hebat.
        ******************************************************

        (TESTIMONI JAMU WANE-TA)

        NORAZIAH SULAIMAN
        HP: 012-6196069

        Salam, sblm ini saya menghadapi masalah keputihan yg teruk serta masalah peranakan yg selalu terasa sakit ketika bersama suami. Tapi selepas mencuba FZ'S HERBS JAMU WANE-TA dlm 1 botol saya dapati keputihan teruk yg saya alami sdlm ini tlh hilang & tak gatal lg. Masalah peranakan saya jg tlh kembali sht. suami saya memuji saya & berpesan agar saya meneruskan makan FZ'S HERBS JAMU WANE-TA ini.

        0 ulasan:

        Catat Ulasan

         

        © Hakcipta Terpelihara 2009 D Anggun Beauty