21 Mac 2011

BEAUTY UMAIRA RM220 FREE POSTAGE

Beauty Umaira 1001

Khasiat dan keistimewaannya
# Merangsang penghasilan kolagen yang diperlukan oleh tubuh
# Menurun berat badan dan mengawal nafsu makan
# “Astaxanthin” menghindari daripada barah, tekanan darah tinggi, diabetes dan masalah kulit
# Meningkatkan sistem ketahanan badan. Melindungi retina dan mencegah penyakit mata akibat kerosakkan termasuk faktor usia
# Menegangkan kulit dan awet muda
# Anti jeragat
# Menganjalkan tubuh dan kulit
# Membentuk, menganjal dan membesarkan payudara.
# Menguatkan rambut dan melambatkan uban
# Mengurangkan keputihan. Meringankan ketidaktentuan menopause dan mengetatkan vagina
# Meringankan sakit haid
# Mengurangkan kolesterol dan menjauhi risiko sakit jantung
# Membekalkan tenaga kepada badan
# Menghindari penyakit
# Mengatasi batuk, sakit kerongkong dan ulser
# Tidak perlu mengambil ubatan atau makanan tambahan yang lain kerana Beauty Umaira mengandungi segalanya.


TESTIMONI BEAUTY UMAIRA

Testimoni Beauty Umaira 1001 rahsia

Testimonial

1. Puan Salmah - Melaka

Setelah mengamalkan beauty umaira selama 2 minggu. Suami saya bertanya apa produk saya guna kerana rasa macam anak dara macam berhubungan intim dan kulit dan payudara sungguh anjal dan pejal.Kini hubby saya pula yang desak saya beli lagi. memang superb.


2. Puan Khalijah - Mersing

Saya mengalami masalah keputihan yang serius dan masalah hubungan intm.Setelah menggunakan beauty umaira selama 3 hari masalah keputihan saya beransur pulih dan hubungan intim yang dingin kembali pulih.Kulit muka nampak berseri-seri dan jeragat dimuka beransur pulih


3. Mutiara_ri
Saya ingin berkongsi cerita kepada kaum hawa yang inginkan kecantikan dan menjaga harta kita dengan sebaiknya. Produk ini telah diperkenalkan kakak ipar sy coz dia dah ambil alih company white pearl oleh kerana beliau yakin dengan produk ini di atas testimoni yang dibuat kepada pelanggan semenjak ianya dijual pada tahun 2002, dan saya sendiri telah menggunakan produk ini hampir 2 minggu lebih dan hasilnya saya memang puas hati, berat saya dah turun 4 kg (63kg turun menjadi 59kg) almaklumla lepas bersalin dan menyusukan anak setahun setengah and dah tiba masanya sy pulihkan badan.

Anak sulung operate memang perut xleh bengkung and anak bongsu normal tp perut kelihatan buncit mcm mengandung 3 bulan disebabkan ngilu operation anak pertama xleh jugak berbengkung. Jarak si abang dan adik adalah 1 thn 4 bulan. Tapi dengan hasil usaha saya berjaya mengawal berat badan dan buncit di perut yang ketara dpt dikurangkan dengan menggunakan sekotak jer umaira... sy kena go on selama 3 bulan supaya lebih berkesan dan sy sedang berusaha untuk mendapatkan berat ideal sy 55kg.

Apa pun dalam masa yg sama saya juga mengawal berat badan menggunakan penimbang digital yang lebih tepat bacaannya supaya alert dengan pemakanan yang berlebihan. Klu berat naik sy akan control makan.

Sebenarnya faktor pemakanan turut memainkan peranan, semasa pengambilan Beauty Umaira 1001 saya hanya makan nasi sehari sekali dan ada hari sy x makan nasi gantikan dengan buah2an dan roti @ bijirin. Nasi adalah penyumbang kepada gemuk. Hu....hu...

Selain itu, tiap2 hr sebelum tidur sy buat seatup sekurang2nya 20 kali untuk menegangkan geleber di perut disebabkan kehilangan lemak.

Tiap2 hari juga saya sapukan krim pemecah lemah di bahagian yang berisi seperti lengan, paha dan perut. Hasilnya memang puas hati.

Saya juga menggunakan mesin pengurut kaki cosway (brand empress yang harganya berpatutan dan puas hati) yang ada infra red tu (mesin ni bukan shj untuk refleksologi kaki tp boleh diletakkan di bahagian2 berlemak seperti di perut, paha, lengan, belakang) sy guna time berehat di ruang tamu @ selepas anak2 dah tidur. So relaxing and lemak memang boleh dipecahkan oleh gegaran mesin tersebut kerana penggunaan mesin ini dpt membakar kalori.

Mak oi... letihnya menaip.... baru bab pecah lemak jer... bab yang lain2 (tajuk thread) memang terasa kesannya. Cuba la sekotak klu nak tahu hasilnya..... Memang berbaloi. Klu g London Weight Management pun banyak sesi kena pegi, diorang pun akan suggest amalan pemakanan, guna mesin pecah lemah, krim pecah lemah. So why not u all built London Weight Management di Rumah

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

© Hakcipta Terpelihara 2009 D Anggun Beauty